onsdag 16 januari 2013

Inlägg nummer ett


Det här är min dagbok. Sen att den råkar ligga offentligt ute på ett jättestort offentligt nät spelar egentligen inte så stor roll. Jag är ju hemlig.

Jag har förr om åren skrivit mycket dagbok men har aldrig lyckats få till en bra rutin. Jag tror att det här kan bli ett riktigt uppsving för mitt dagboksskrivande.

Det som jag funderar mest på just nu är att jag imorgon ska åka skidor med B och att på lördag ska jag göra slut med honom. Efter ett år och tre månader. Det som är mest konstigt är att det inte känns nåt. Inte än. Tror jag kommer bli ledsen när det väl händer - såklart - men jag är helt övertygad om att det är rätt. Så just nu känner jag mig mest som en skurk när jag inte säger nåt. 

Aja, så är ju livet, jag vet ju det.  Dags att sova. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar