söndag 27 januari 2013

Livet livet

En väldigt aktiv helg. Tog lite lugn lördagsmorgon, som jag ju gillar så mycket. Körde min meditation lite i farten vilket såklart inte blir så bra, men gjorde det iaf. Sen åkte jag och hämtade Ls bil och gjorde lite ärenden. Åkte hem till Ä och träffade hennes nya söta lilla bebis. Jättemysigt! Sen så träffade jag faktiskt B hemma hos honom. Jag fick mina saker och han fick lite av sina. Han vill ju i vanlig ordning inte prata om nåt som är lite känsligt och nära så vi pratade mest om vardagligheter och sånt som hänt i veckan. Bisarrt är bara förnamnet. Och bara ännu ett tecken på hur lite vi passar ihop. Men blir ju ledsen ändå, tycker synd om honom som stänger in sig så, och tycker det är trist att vi inte kan få ett gemensamt closure ihop. Men inte mycket att göra. Handla lite mat och satte in i Ls lägenhet inför deras hemkomst idag, och sen middag hos K. Otippat roligt, blev värsta jammandet.

Idag träning och sen upp med sommarkläder och julsaker på vinden. Hatar det kånkandet. Städa av och sen åka ut till Arlanda och hämta hem L & co. Stackars små pojkarna var övertrötta och skrek först hysteriskt i bilen och slocknade sen totalt. Blir lite intensivt för dom att vänja sig tillbaka igen. Men härligt att ha dom hemma.

Körde min meditation när jag kom hem och idag var det riktigt skönt för tankarna. Snurrade lite och jag var lite stressad, så blev faktiskt riktigt bra. En rätt så bra helg på hela taget tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar